Скандал через рекламу жіночих костюмів: оголені чоловіки – як атрибут «красивого життя» (фото 18+)
Дівчата давно стали таким собі атрибутом багатого та успішного життя, яке показують бренди парфумерії, одягу або годинників.
Всі їх реклами так і рясніють впевненими в собі чоловіками в дорогих костюмах на тлі з чарівними і напівоголеними моделями. Нідерландський бренд ділового одягу для жінок вирішив перевернути з ніг на голову цей стереотип і справив фурор в світі моди.
Нідерландська компанія Suistudio виставила чоловіків в якості атрибута красивого життя, де в центрі уваги знаходиться саме дівчина. На знімках нової рекламної кампанії даного бренду навмисно підкреслено наявність оголених чоловіків, до яких дівчата в ділових костюмах ставляться скоріше, як до якоїсь здобичі чи власності.
Ця провокаційна кампанія від Suistudio називається "неодягнені чоловіки", де презентована нова колекція ділових костюмів для представниць прекрасної статі, а демонструють її моделі різних рас. Хлопці тут виконують роль фону або декорації, яку пані на фото підносять як атрибут своєї успішності.
Після презентації нової колекції і виходу в світ фото на главу Suistudio Крістіну Барічелла посипалася активна критика, але й позитивних відгуків було чимало. Дана реклама трактувалася, як заклик для громадян переглянути гендерні ролі безпосередньо в рекламі, яка створювалася протягом десятиліть. Багато відомих брендів згодні, що деякі реклами бувають сексистськими і жінка в них виступає в якості гарного об'єкта.
Публіка сходиться на думці, що така іронія на кадрах модного бренду дуже доречна і точно запам'ятається багатьом. Наступною метою фешн-компаній стане реклама без використання чоловіка або жінки в якості об'єкта для привернення уваги.