«Размер твоего резюме – не главное»: «Цитрус» потрапив у новий скандал
Торгівельна мережа «Цитрус» потрапила у новий скандал. Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних» розкритикувала компанію за дискримінаційну рекламу.
«Натяки "нижче поясу" та відвертий глум над жінками стали своєрідним фірмовим почерком компанії. Тиражуються рекламні гасла на кшталт «Взяла кредит, а не те, що ти подумав», «Розмір твого резюме – це не головне», «Подарунок кращий за кекс» тощо.
Як правило, все це супроводжується еротизованими зображеннями жінок. Викликає подив таке презирство до споживачів. Вважаємо, що не можна розраховувати на успіх у бізнесі й в той же час втоптувати в багно своїх покупців»,
– йдеться у заяві.
Тому Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних» вимагає від «Цитрусу»:
- Публічно вибачитись за численні факти дискримінаційної реклами;
- Змінити свій маркетинговий підхід. Зокрема, ставитись з повагою як до чоловіків, так і до жінок;
- Не списувати на креатив все те вульгаризоване неподобство, яке «Цитрус» демонструє в якості реклами;
- Ознайомитись і взяти на озброєння європейські практики та стандарти рекламної галузі.
Якщо компанія не прислухається, Ліга захисту прав жінок та її однодумці залишають за собою право ініціювати кампанію бойкоту магазинів мережі.