У четвер стартує рекламна онлайн-кампанія Вільнюса, яка ще до офіційного старту наробила чимало галасу – вона представляє місто "європейською точкою G".
Основна ідея реклами Go Vilnius полягає в тому, що Вільнюс - це невідкрита європейська скарбниця, знайти яку - одне задоволення.
У рекламі англійською мовою йдеться: "Вільнюс - це точка G Європи. Ніхто не знає, де вона, але коли її виявляють, це - приголомшливо".
На рекламних плакатах зображена дівчина, яка стискає простирадло-карту в місці, де позначений Вільнюс
У рамках кампанії створено веб - сайт, який пропонує пройти тест: у відповідь на декілька запитань запропоновано карту пам'яток Вільнюса, адаптовану для кожного відвідувача.
Крім того, розроблена низка відео-роликів, на яких люди отримують насолоду від Вільнюса.